La manifestació del 15 d’abril a Barcelona sortirà a les 12.30 h de la plaça Espanya i avançarà per l’avinguda Paral·lel

La manifestació del 15 d’abril a Barcelona sortirà a les 12.30 h de la plaça Espanya i avançarà per l’avinguda Paral·lel

L’Espai Democràcia i Convivència convoca una mobilització amb el lema
‘Pels drets i les llibertats, per la democràcia i la cohesió, us volem a casa!’

coincidint amb els 6 mesos de l’empresonament de Jordi Cuixart i Jordi Sànchez

L’Espai Democràcia i Convivència convoca el proper diumenge 15 d’abril una gran manifestació coincidint amb els 6 mesos d’empresonament del president d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, i el fins fa poc president de l’Assemblea Nacional Catalana, Jordi Sànchez. Sota el lema ‘Pels drets i les llibertats, per la democràcia i la cohesió, us volem a casa!’, la marxa arrencarà a les 12.30 h de la plaça Espanya de Barcelona i avançarà per l’avinguda Paral·lel fins als jardins de les Tres Xemeneies, on hi haurà l’acte final. De moment, ja hi ha 527 autocars confirmats que arribaran d’arreu del territori.

Les entitats que conformen l’Espai Democràcia i Convivència, preo
cupades per la vulneració dels drets fonamentals i les llibertats democràtiques, fan una crida a la ciutadania a participar de la manifestació davant la necessitat de donar una resposta unitària en defensa de les institucions catalanes, els drets fonamenta
ls, la cohesió social, el dret que té el poble català a decidir el seu futur polític i la democràcia.

El grup impulsor de l’Espai Democràcia i Convivència el formen les següents entitats i

organitzacions: Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya (AADPC), Assemblea Nacional Catalana (ANC), Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC), CCOO de Catalunya, Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), Federació d’Associacions de Pares i Mares de Catalunya (FAPAC), Lafede.cat – Organitzacions per a la justícia global, Òmnium Cultural, Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), Unió de Pagesos i UGT de Catalunya.