La Comissió d’Igualtat i del Temps de Treball del Consell de Relacions Laborals de Catalunya va crear el Grup Tècnic d’Assetjament Sexual i per Raó de Sexe amb l’objectiu de facilitar eines que permetin combatre una xacra en l’àmbit laboral que pateixen 1 de cada 2 dones de la Unió Europea, segons les darreres enquestes de l’Agència Europea de Drets Fonamentals.

Continuar leyendo “Orientacions i programa de formació de la persona de referencia dels protocols per a la prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per a raó de sexe”

Experiències de la lluita per la igualtat a les empreses

Per escalfar motors, el dia 7 de març vam celebrar una assemblea amb un miler de delegades i delegats a Cotxeres de Sants (Barcelona) on van participar, entre d’altres, el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros; el secretari general de la UGT, Josep M. Àlvarez, i la secretària d’Igualtat de la UGT de Catalunya, Eva Gajardo.

Continuar leyendo “Experiències de la lluita per la igualtat a les empreses”

Manifestacions i actes del 8M

BARCELONA:
7 de març, Assemblea de delegades i delegats “En igualtat, seguim igual”. A les 10.30 hores a les Cotxeres de Sants (carrer de Sants, 79 de Barcelona), assemblea que comptarà amb les intervencions de Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT; Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya; Eva Gajardo, secretària d’Igualtat de la UGT de Catalunya, i companyes de les tres federacions (FICA, FeSP i FeSMC) que explicaran les seves experiències en igualtat a diferents empreses.

8 de març:
12h Concentració a la Plaça d’Antonio López (Correus) per iniciar a les 12.30h la manifestació convocada per la UGT i CCOO de Catalunya fins a la Plaça de Sant Jaume, on tindrà lloc un acte amb parlaments.

18.30h Manifestació que recorrerà la Gran Via, des de la Plaça Espanya fins a la Plaça Catalunya. El punt de trobada de la UGT de Catalunya serà a les torres venecianes de plaça Espanya a les 17.30h. [Cartell]

Continuar leyendo “Manifestacions i actes del 8M”